Przeczytaj:
Każdy pacjent w celu ustalenia możliwości wizyty w przychodni
proszony jest o kontakt telefoniczny.
Każdy pacjent ma możliwość uzyskania TELEPORADY
Podczas rozmowy telefonicznej rejestratorka przeprowadzi ankietę
wstępnej kwalifikacji w kierunku zakażenia koronawirusem SARS CoV-2.
KAŻDEMU pacjentowi, również bez cech infekcji, zgłaszającemu chęć wizyty u lekarza najpierw należy udzielić TELEPORADY. |
Tylko w sytuacjach kiedy jest to niezbędne, pacjent zostanie umówiony
na konkretną godzinę do lekarza.
Lekarz udzielający TELEPORADY na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego
i oceny stanu zdrowia ma możliwość wystawienia:
- Zwolnienia lekarskiego
- Powtórzenia recept na leki przewlekłe (KODY receptowe będą przekazywane telefonicznie po zidentyfikowaniu osoby dzwoniącej)
- Konsultacji wyników